GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Forum poświęcone tematyce GSM, urządzeniom mobilnym, internetowi, nowym technologiom oraz szeroko rozumianej telekomunikacji
Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Lut 2005 Posty: 972
Wysłany: Pon Lip 11, 2016 20:47 Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce
Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce
Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door właśnie została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było dostępne dla właścicieli telefonów P8 i P8 lite. W tej chwili z door-to-door mogą skorzystać posiadacze smartfonów Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, a także użytkownicy ShotX i GX 8.
Usługa door-to-door oferowana przez Huawei jest dostosowana do szybkiego trybu życia i potrzeb nowoczesnego konsumenta. Klienci mogą liczyć na wsparcie techniczne profesjonalisty nie tylko
w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Mechanizm jest niezwykle prosty. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie, Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu.
Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.
Serwis door-to-door był do tej pory dostępny tylko dla użytkowników smartfonów P8 i P8 lite i bardzo szybko zyskał wielu zwolenników. Huawei rozszerzył usługę o kolejne modele: wszystkie smartfony Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8.
W przypadku awarii sprzętu, problem należy zgłosić poprzez kontakt z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) lub za pośrednictwem strony internetowej: http://consumer.huawei.co...epair/index.htm
Pełny cennik usług pogwarancyjnych znaleźć można na stronie:
Huawei sukcesywnie rozbudowuje także stacjonarną sieć punktów serwisowych. Obecnie z pomocy wykwalifikowanych specjalistów można już skorzystać w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Doradcy udzielą wsparcia technicznego na miejscu i doradzą w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.