GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: doortodoor, huawei, polsce, rozszerza, serwisowa, usluge

Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce
Autor Wiadomość
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 967
Wysłany: Pon Lip 11, 2016 21:47   Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce

Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce

Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door właśnie została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było dostępne dla właścicieli telefonów P8 i P8 lite. W tej chwili z door-to-door mogą skorzystać posiadacze smartfonów Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, a także użytkownicy ShotX i GX 8.

Usługa door-to-door oferowana przez Huawei jest dostosowana do szybkiego trybu życia i potrzeb nowoczesnego konsumenta. Klienci mogą liczyć na wsparcie techniczne profesjonalisty nie tylko
w centrach serwisowych, ale także przez internet lub infolinię. Mechanizm jest niezwykle prosty. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie, Huawei wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu.
Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Serwis door-to-door był do tej pory dostępny tylko dla użytkowników smartfonów P8 i P8 lite i bardzo szybko zyskał wielu zwolenników. Huawei rozszerzył usługę o kolejne modele: wszystkie smartfony Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, ShotX i GX8.

W przypadku awarii sprzętu, problem należy zgłosić poprzez kontakt z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) lub za pośrednictwem strony internetowej: http://consumer.huawei.co...epair/index.htm

Pełny cennik usług pogwarancyjnych znaleźć można na stronie:

http://consumer.huawei.co...price/index.htm

Huawei sukcesywnie rozbudowuje także stacjonarną sieć punktów serwisowych. Obecnie z pomocy wykwalifikowanych specjalistów można już skorzystać w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Doradcy udzielą wsparcia technicznego na miejscu i doradzą w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.

Źródło: http://consumer.huawei.co...s/hw-478218.htm
_________________

 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>