GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 6230i, nokia, oprogramowania, wada

Przesunięty przez: halohalo
Sob Lut 03, 2007 16:54
Wada oprogramowania Nokia 6230i
Autor Wiadomość
AS
Gość
  Wysłany: Czw Cze 08, 2006 08:14   Wada oprogramowania Nokia 6230i

:cry:
Zakupiłem tel. Nokia 6230i u przedstawiciela Operatora GSM
Po przeprowadzeniu personalizacji telefonu stwierdziłem, iż ustawienia profilu dzwonka zmieniają się dowolnie niezależnie od zadanych parametrów ( dzwonek ciągły przechodzi w rosnący ). W dniu następnym udałem się do salonu Era GSM przedstawiłem problem w punkcie serwisowy i po blisko dwóch godzinach decyzją kierownictwa salonu wymieniono mi telefon na nowy.
Po ponowny przeprowadzeniu procesu personalizacji stwierdziłem, iż w posiadanym telefonie problem ustawień profilu dzwonka występuje również.
W dniu następnym udałem się do ASO Nokia. Jakież było moje zdziwienie, gdy usłyszałem, iż problem jest doskonale znany i jest to wina i wada fabryczna oprogramowania telefonu, o czym wiedzą wszyscy włącznie z firmą Nokia ( klienci jednak nie są o tym informowani !!! ).
Po godzinnej rozmowie przekazano mi również na piśmie informację o tym problemie.
Poinformowano mnie również, iż nie usuwa się tej wady, gdyż nie wszystkim przeszkadza i nie wpływa na funkcjonalność telefonu. Z tym ostatnim się nie zgodzę, gdyż np. jadąc samochodem i słuchając radia, telefonu poprostu nie słyszałem, a to już jest wada funkcjonalna. Co do pierwszego stwierdzenia - jeżeli coś ma wadę to się ją usuwa lub informuje się o jej istnieniu.
Cały ten czas już ponad 9 lat ( a również jeszcze w Centertelu ), używałem telefonów Nokia. Teraz kiedy miałem okazję wymienić telefon na nowy długo się wahałem, testowałem Sony Ericsson model D750i, ale jednak zdecydowałem się na model mniej zaawansowany technologicznie o słabszych parametrach, ale Nokie 6230i. Jestem wierny marce.
Dlatego zaistniały fakt mnie zaszokował w stopniu niewiarygodnym !!! Firma Nokia - marka, jakość, zaufanie - celowo oszukuje swoich klientów ukrywając wadę oprogramowania !!!!!! Marnuje mój czas i dezorganizuje moje życie zawodowe i prywatne, wymieniając wadliwe urządzenie na kolejne wadliwe !
Przypominam również, iż zawierając umowę cywilną kupna - sprzedaży i kupując telefon oczekiwałem towaru pełnowartościowego, sprawnego i wolnego od wad zarówno fizycznych jak i prawnych. Tymczasem zostałem oszukany i sprzedano mi towar obarczony wadą produkcyjną - fizyczną ( wadą istotną i funkcjonalną !!! ) czyli nie zgodny z zawartą umową. Ponieważ fakt istnienia takiej wady jest znany firmie Nokia domniemuję, iż wprowadzono mnie w błąd celowo, a to już jest niezgodne z KC i moim zdanie jest to poniżej poziomu firmy Nokia.
Cała sytuację uważam za skandaliczną i poddaję w wątpliwość etykę firmy Nokia. Jestem zawiedziony postawą ASO Nokia i użytymi stwierdzeniami, iż to nie wszystkim przeszkadza ! Jestem rozczarowany postawą firmy Nokia, która zamiast usunąć wadę telefonu ukrywa ją przed klientami ! To nie wstyd mylić się, popełniać błędy i mówić o tym oraz je naprawiać. Wstydem jest ukrywanie ich i oszukiwanie.
Całe to zdarzenie zniesmaczyło mnie i naraziło na straty, poniesienie dodatkowych kosztów o zmarnowanym czasie i nerwach nie wspominając.
Mniemam również, że firma Nokia poinformuje swoich klientów o zaistniałym problemie i niezwłocznie go usunie.
 
     
stefanek71
Lubi porozmawiać na forum


Dołączył: 15 Sie 2005
Posty: 132
Wysłany: Czw Cze 08, 2006 20:27   

Ciekawe info :shock:
 
     
halohalo 
Administrator


Telefon: Nokia 6120 Classic
Sieć GSM: PlusGSM
Internet: Play na kartę
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2005
Posty: 967
Wysłany: Czw Cze 08, 2006 20:41   

Rzeczywiście interesujące podejście do klienta :???:
 
     
hassani
Nowy(a) na forum
hassani


Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 09:25   

Mozesz opisac dokladniej co i jak spersonalizowales ze to wyszlo?
Mam (troche) spersanalizowana 6230i i nie zauwazylem nic nieprawidlowego - poza "rujnowaniem" melodii dzwonka po zmianie motywu.

Co do serwisow, kiedys podobna sytuacje widzialem w serwisie obslugujacym Sagema i Mitsubishi, jakas starsza babka reklamowala swojego Sagema koles z obslugi dosc skutecznie ja przekonal ze te telefony tak maja, nie ma co naprawiac jest ok i to tak ma byc i juz :cry:
 
     
owz 
Bywa na forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Cze 22, 2006 08:58   

w mojej sluchawce takze nie wystepuje ten błąd.
_________________
Nokia 6230i
 
     
szatanek90
Nowy(a) na forum


Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 6
Wysłany: Czw Cze 22, 2006 14:12   

ŁoooOoooŁ too mnie zonkŁo :shock: :shock: :shock: ii tooo fest :???:
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>