GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: 300, fona, mp3, szukam

Szukam fona 300 +/- Mp3
Autor Wiadomość
szczotas
Nowy(a) na forum


Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 9
Wysłany: Nie Sie 23, 2009 15:44   Szukam fona 300 +/- Mp3

Siemano użytkowanicy..
Zatem dowiedziałem się, że mamuśka może kupić mi na urodziny telefon, do 300zł. Na początku chciałem MP3, ale pomyślałem, że lepiej będzię wziąć telefon z MP3. Mam Motorole V3 (jest w strasznym stranie, ale dzwoni i smsuje :) ). Nie mam pojęcia co wybrać, nie znam się zbytnio na telefonach, ale mam nadzieję, że mi pomożecie, co telefon ma mieć:
-bardzo dobra jakość mp3 w słuchawkach, głośna itp. jak w Mp3
-dobra bateria, żeby po dwóch lekcjach słuchania się nie rozładował :D
-ładny i duży wyświetlacz, żeby pograć z kumplami w Packmana przez bluetootha
-oczywiście bluetooth
-wygodną klawiatury, ogólnie żeby nie był jakis klockowaty i ładnie siadł do kieszeni, elegancki :D :D
Czego nie musi mieć:
-jakiegoś mega aparatu (1.3 mpx +)

Dodatkowo: kształt (bryła, rozsuwany czy klapka) raczej obojętny, ale jak już wspomniałem ładny i zgrabny (nie klocek niczym N70 :D ). Jeden kolega ma SE K800i, fajny, ale jakiś taki oklepany, raczej odpada. Drugi ma fajny dotykowy (podoba mi się), ale jest pewnie drogi i w ogóle..

Pozdrawiam, Szczotas ;) )
 
     
ziomiwan 
Nowy Operator
Pro Publico Bono



Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG
Pomógł: 197 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 4404
Skąd: Słupsk
Wysłany: Nie Sie 23, 2009 20:42