GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum Strona Główna GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

FAQFAQ - PIERWSZA POMOC!!  regulaminREGULAMIN  SzukajSZUKAJ
 UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: e50, naprawa, ponad, tygodnie

[E50] Naprawa ponad 4 tygodnie
Autor Wiadomość
Xander99 
Nowy(a) na forum


Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 2
Wysłany: Śro Wrz 10, 2008 16:32   [E50] Naprawa ponad 4 tygodnie

Witam,
Oddałem 3 miesięczny telefon do naprawy. Od momentu zostawienia telefonu w salonie Vobis Mobile (gdzie go kupiłem) minęło już 28 dni kalendarzowych. Po 14 dniach dostałem listem poleconym lakoniczną informację, że naprawa się przedłuży. Kilka razy byłem w salonie Vobis Mobile z zapytaniem czy telefon jest już gotowy do odbioru lecz nikt nie potrafił udzielić mi konkretnej informacji.
Czy mam prawo żądać nowego telefonu ?
Czy mogę złożyć skargę do UOKiK ?
Jeśli tak to na Nokia Poland czy Vobis Mobile ?
Co mam zrobić ? Proszę o pomoc...
Pozdrawiam
 
     
darkgee 
Spec
Per Aspera Ad Astra



Telefon: Sony Xperia Z1 Compact
Sieć GSM: Heyah
Internet: Neostrada
Komunikator: GG
Pomógł: 132 razy
Wiek: 31
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 2321
Skąd: Wilków
Wysłany: Śro Wrz 10, 2008 20:47   

Możesz zarządzać wymiany na nowy, albo zwrót pieniędzy. Najlepiej będzie jak sprawdzisz co mówi o takich przypadkach gwarancja telefonu.
_________________
Nokia 6100->Sony Ericsson K300i->Motorola e770v->Sony Ericsson K800i->Nokia E51-> Nokia 5530-> LG GT540 Swift-> HTC 7 Trophy-> Samsung Galaxy S-> LG L9-> OnePlus One-> Sony Xperia Z1 Compact
 
 
     
ziomiwan 
Nowy Operator
Pro Publico Bono



Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG
Pomógł: 197 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 4404
Skąd: Słupsk
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 00:26   

Druga część wypowiedzi darkgee, chyba jest najbardziej odpowiednia. Najpierw sprawdź co mówi na ten temat gwarancja udzielona na ten telefon i będzie wszystko jasne.
Pozdrawiam
_________________
Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S

Kto pod kim kopie, ten znam o Tobie plotki...
 
 
     
Xander99 
Nowy(a) na forum


Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 2
Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 12:07   

Wysłałem pytanie do serwisu co z moim telefonem i uzyskałem odpowiedź:

Uprzejmie informuję, iż przedmiotowy telefon na moment obecny znajduje się w trakcie naprawy interfejsu użytkownika. Po naprawie zostanie przekazany na testy sprawdzające poprawność jego działania, po czym niezwłocznie zostanie odesłany.

A gwarancje zabrali razem z telefonem...
 
     
MaciaSS 
Aktywnie działa na forum



Pomógł: 74 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 1098
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 11:10   

Witam serdecznie,
Zadzwoń tam lub zrób zadymę w Vobisie, że nie wywiązują się z gwarantowanego terminu naprawy i że żądasz zwrotu gotówki. Poprostu nie chcesz już tego telefonu..ma Ci służyć do pracy, a nie leżeć bezmyślnie w serwisie i czekać Bóg wie na co..nic się nie czaj..ostro, krótko i za mordę..
Pozdrawiam :cool:
 
 
     
ziomiwan 
Nowy Operator
Pro Publico Bono



Telefon: Samsung Wave S8500
Sieć GSM: Plus
Internet: AgaNet
Komunikator: GG
Pomógł: 197 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 4404
Skąd: Słupsk
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 17:39   

Dokładnie. Zrób jak doradza Ci MaciaSS, :)
Pozdrawiam
_________________
Nokia 3310-> Siemens A50->SonyEricsson T230i->Samsung x200->Motorola V3->SonyEricsson K750i-> Samsung z370->Motorola Z8->Samsung U700->Samsung S7330-> Samsung U800-> S5230 Avila-> Samsung i550-> Samsung S7220/S7350-> Samsung Pixon-> Samsung Monte S5620/LG Bali-> LG Swift-> Samsung Wave S723-> Samsung Wave S8500-> Galaxy S

Kto pod kim kopie, ten znam o Tobie plotki...
 
 
     
niedobradzidzia 
Lubi porozmawiać na forum



Telefon: Samsung i900 Omnia, Omnia HD
Sieć GSM: Orange
Pomogła: 5 razy
Wiek: 34
Dołączyła: 10 Maj 2008
Posty: 169
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 15:39   

Xander99, i co w końcu zadziałałeś w tej sprawie? Moja siostra kupiła telefon i okazał się felerny. Naprawa się ciągnęła i tata poszedł do Media Markt. Chciał zwrotu kasy, opierali się, ale on powiedział im wprost, że to " nie dla idiotów" i zagroził, że się tym zajmie inaczej (policjant). Chyba się wystraszyli i sprawa została załatwiona. Dostała nowy :twisted: :twisted: :twisted:
_________________
Samsung Omnia + Samsung Omnia HD i gitara gra :)
 
     
Ciekawe artykuły znalezione w sieci




Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group





Forum WędkarskieWędkarstwo

Strona korzysta z plików cookies. Zapoznaj się z: Polityka Prywatności i Cookies Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
mapa strony
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11

Nasz Portal:


halohalo.pl - to co najciekawsze w telekomunikacji


Polecamy:







Po godzinach:


Kredyty, Karty, Konta - najlepsze oferty!



Dodaj link, reklamę >>