To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim

halopress - Pon Sty 23, 2017 10:24
Temat postu: T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim
W Superduecie każdy ma swój Supernet – T-Mobile przedstawia nową propozycję w ofercie multi-sim.

T-Mobile uzupełnia swoje portfolio ofert abonamentowych dla klientów indywidualnych. Po pozytywnie przyjętej ofercie Supernet, nadszedł czas na nową ofertę 2 w 1 z nielimitowanymi połączeniami i dużym pakietem Internetu dla każdego. A dla chętnych telefony już za złotówkę.
Po bardzo dobrze przyjętej przez klientów ofercie Supernet i opartych o nią ofertach łączonych, T-Mobile wprowadza Superduet. Swoją najnowszą propozycją odpowiada na zapotrzebowanie klientów na warianty „dla dwojga”: pozwalające swobodnie korzystać z usług, a jednocześnie optymalizować wydatki. Tym samym Operator wzmacnia i uatrakcyjnia swoje portfolio ofert dla rynku prywatnego.
– Superduet odpowie na potrzebę rynku, która do tej pory nie była właściwie zagospodarowana, co wiemy z rozmów z klientami. Dostosowywaliśmy ofertę bardzo mocno słuchając ich opinii, co zadecydowało np. o tym, że wprowadziliśmy pakiety danych oddzielne dla każdego użytkownika oraz zapewniliśmy większą elastyczność w ofertach z telefonami
– mówi Piotr Markowski, odpowiedzialny za marketing B2C w T-Mobile Polska.
W Nowym Roku ma być prosto i wygodnie, dlatego w Superduecie klienci otrzymają gwarancję komfortowego korzystania z usług z zachowaniem jednocześnie zadowalającego poziomu wydatków.
W ramach oferty bez telefonu każdy z użytkowników Superduetu otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci w kraju, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5GB Supernetu (pakiet można powiększyć w każdej chwili). Jeszcze efektywniejsze korzystanie z Internetu wspomogą aplikacje mobilne niezużywające pakietu danych (tj. Facebook i Messenger, WhatsApp, Twitter, Tinder, Tidal, radio internetowe, nawigacja i myDysk).
Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a kwota miesięcznego zobowiązania to 59,90 zł.
Przy porównaniu ze standardową ofertą bez telefonu (2x oferta T2 z 5 GB danych za 49,95 zł) daje to oszczędność w wysokości 960 zł.

Od jednego nowego telefonu zawsze lepsze są dwa nowe telefony
Dla wybierających ten wariant, Operator przygotował trzy progi abonamentowe: 39,95 zł, 49,95 zł oraz 59,95 zł.
Dzięki temu klient może optymalnie dopasować wysokość opłaty na start i późniejszych opłat miesięcznych.
W każdym przypadku, nawet od najniższego progu cenowego, użytkownik również otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane krajowe SMS-y i MMS-y oraz 5 GB Supernetu z możliwością powiększenia oraz aplikacjami niekonsumującymi danych.

T-Mobile promował będzie aktywnie dwie konfiguracje urządzeń, każde z nich będzie na start kosztowało 1 zł:
Samsung Galaxy A3 (2016) + Samsung Galaxy J3 (2016)
oraz Sony Xperia XA + Sony Xperia E5
Wysokość miesięcznej opłaty w promowanych zestawach to 99,90 zł, jest to jednocześnie minimalna kwota zobowiązania miesięcznego w opcji z telefonami. Możliwe jest dowolne konfigurowanie zestawu z uwzględnieniem konieczności zachowania kwoty minimalnej.
Zarówno w ofercie bez telefonu, jak i z telefonem, można w razie potrzeby w każdej chwili dodać kolejną osobę i skorzystać z równie atrakcyjnych warunków. Z propozycji mogą skorzystać nowi klienci, migrujący swój numer na kartę oraz przenoszący swój numer do T-Mobile.
Podane kwoty zobowiązań obejmują zgody marketingowe.
Superduety się nie martwią – kampania reklamowa
Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne, których główną bohaterką jest Maja Ostaszewska. Tłem muzycznym kampanii jest przebój Bobby’ego McFerrina - “Don’t Worry Be Happy”, który idealnie ilustruje strategię ofertową T-Mobile.
30-sekundowy spot będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich już od dziś.

Opowiedziana w reklamie historia rozszerzana będzie w specjalnych spotach internetowych oraz w social media, dla których kanwą będą relacje między rodzicem a dorastającym nastolatkiem. Dzięki temu kampania przekroczy klasyczne schematy kanałów komunikacji, budując zaciekawienie i dodatkowo angażując odbiorcę.
Kampanię wspierają także działania w prasie, na nośnikach OOH (w tym digital signage), radiu i mediach społecznościowych, jak też w punktach sprzedaży Operatora. Koncepcję i kreację kampanii stworzyła agencja Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.
Za kreacje BTL odpowiada agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

źródło: https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow/informacje-prasowe/-/w_superduecie_kazdy_ma_swoj_supernet_-_t-mobile_przedstawia_nowa_propozycje_w_ofercie_multi-sim/aid/9a19a3257a4bb67eaa03e9cbc5288797



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group