To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Samsung - Samsung Delphi Pomocy !

sveen - Wto Wrz 13, 2011 08:17
Temat postu: Samsung Delphi Pomocy !
witam, mam samsunga delphi, zainstalowalem na niego Inspiro i przy zalaczeniu wyskakuje mi

java.lang.IllegalArgumentException: unsupported size .

miał ktoś kiedyś coś podobnego? a jak chcę pograć w grę to mi wyskakuję ze za mało pamięci, coś z javą nie tka ?
dodam że na samym początku nie dzialaly mi żadne gry bo przekroczyło wielkość jar, czy coś takiego, poszukałem w necie i trzebyło ustawić wiecej kb w javie czy coś, nie znam się .. a do tego zrestartowałem całe ustawienia Telefonu bo internet nie chciał działać , a teraz nie działa ani internet ani inspiro a nawet gry.

czekam na pomoc.

darkgee - Wto Wrz 13, 2011 18:05

Jeżeli zrestartowałeś ustawienia telefonu, to skasowały się zarówno ustawienia internetu, jak i te ustawienia powiększenia rozmiaru dla aplikacji. Musisz po prostu skonfigurować to jeszcze raz.

W dodatku wiele aplikacji czy gier nie będzie chciało chodzić na twoim telefonie, albo będziesz musiał szukać wersji specjalnie dla swojego telefonu, ponieważ posiada on mało mocy obliczeniowej (albo skopany jest soft od Samsunga, skoro istnieje możliwość właczania większych aplikacji).

sveen - Wto Wrz 13, 2011 22:27

a czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak to poustawiać ? napisać co gdzie i jak ?:)
darkgee - Śro Wrz 14, 2011 15:33

Wpisz sobie w Google: "konfiguracja wap" i nazwę swojej sieci. Powinieneś bez problemu znaleźć i skonfigurować sobie dostęp do netu.
A tu masz filmik z powiększeniem pamięci aplikacji:
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=F2SpwfoYQcM

Wpisanie tego kodu nie gwarantuje jednak, że uruchomisz Inspiro.