To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Samsung - UWAGA NA AKTUALIZACJE, SAMSUNG WAVE!!

piotr3008 - Czw Cze 03, 2010 19:20
Temat postu: UWAGA NA AKTUALIZACJE, SAMSUNG WAVE!!
UWAŻAJCIE i nie aktualizujcie oprogramowania w samusng wave. telefon po aktualizacji nadaje się tylko do serwisu. trudno uwierzyć, że samsung zrobił taką akcje. ŻENADA!!
mam nadzieje, ze admini nie usuną mi tego postu tak jak poprzedniego i że jest w dobrym dziale. chce nim ostrzec użytkowników. pomijam fakt, że dało mi to do myślenia generalnie o samungu. jestem mocno zawiedziny bo sam telefon jest bardzo dobry

ziomiwan - Czw Cze 03, 2010 22:17

Ale o co Ci chodzi???
Samsung nie wypuścił ŻADNEJ aktualizacji...

piotr3008 - Czw Cze 03, 2010 22:49

bzdura. od czasu jak mam ten telefon wypuścił już 2 aktaulizacje. wgrałem pierwsza przez kies (program obsługujący ten telefon) 2 dni temu i było ok. dziś po wgraniu telefon już się nie włączył. wyswietla ikone telefonu i komputera przedzieloną wykrzyknikiem-taka wizualizacja błędu połączenia. po naciśnieciu aparatu, głośności i wyłączania przełącza sie w download mode ale już komputer via usb nie widzi telefonu więc nie może przywrócić systemu. nie jestem jedyny który to ma.
piotr3008 - Pią Cze 04, 2010 12:50

Ziomiwan zwracam honor. Nie jest to aktualizacja softu. Nie zmienia to faktu, że po uruchomieniu firmowego oprogramowania (Kies) i kliknięciu aktualizcje, program sciągał to oprogramowanie, dlatego myślałem, że to jakieś łatki do systemu.
Ja nie musze się na tym znać, ale skoro program samsunga, sugeruje pobranie plików, nie widze powodu by mu nie ufać.
Nie wiem jak to się skończy, bo jest już kilka osób w Polsce, którzy mają taka samą sytuację, ale jeśli nie bedzie ok, być może zrobię sobie "misję życia" i powalcze z Samsungiem na różnych płaszczyznach, bo to nie jest poważne podejście do tematu.

Pozdrawiam i dzieki za uwagi

P.

ziomiwan - Pią Cze 04, 2010 21:40

Napisz do nich na email, dostaniesz odpowiedź w ciągu 24h. bądź zadzwoń na ich infolinię, na pewno powiedzą Ci co zrobić.

Aktualizacje BADA OS to to nie były na pewno, zapewne aktualizacje jakiś programów które masz zainstalowane na telefonie.

Fakt faktem, że taki błąd nie powinien mieć miejsca, ale może on leżeć po stronie producenta danego programu.

Proponuję telefon do Samsung Mobile Polska, bądź email.

piotr3008 - Pią Cze 04, 2010 22:21

napisałem i dostałem odpowiedz, że którą w skrócie można opisać: ściągnełeś coś nielegalnego z serwera w honolulu wiec to twoja wina, że tel nie działa.

myśle, że to jakiś nierozsądny konsultant, który nie ogarniał tematu i tego w jaki sposób to sie stało.

ok koniec tematu. mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze.poinformuje o tym. chciałem ostrzec innych by uważali na te aktualizację, ale z mojej wiedzy wynika, że już znikła, więc jakby przyznali się do błędu.

nie zmienia to mojego zdania, że wave to doskonały telefon :-)

RastamanuPL - Sob Kwi 09, 2011 10:58

Że też wcześniej nie przeczytałem tego tematu. Właśnie stało mi się to samo. Ktoś wie jak sobie z tym poradzić, co serwis na to? Przecież to jest jakaś paranoja!
ziomiwan - Sob Kwi 09, 2011 22:54

Nie wydaje mi się, abyś robił aktualizację poprzez Samsung KIES.
Napisz jak naprawdę aktualizowałeś, a może będziemy w stanie Ci pomóc.

RastamanuPL - Pon Kwi 11, 2011 21:04

Panie Wyrocznio! Robiłem aktualizację przez Kies, denerwowało mnie powiadomienie o tym, że jest jakaś nowsza wersja "oprogramowania wewnętrznego" czy coś takiego, czyli nie chodziło o BadaOS a pewnie o jakiś jego BIOS-type soft. Toteż naładowałem urządzenie na max (jak w instrukcji aktualizacji), postępowałem zgodnie z wytycznymi. Najpierw Kies ściągał sobie tego update'a, następnie coś tam mielił komunikując, że robi coś tam z "plikami binarnymi", następnie na ekranie telefonu wyskoczył napis "DOWNLOAD" i czerony pasek pod nim (czy coś takiego, z pamięci to relacjonuję). Przy ok. 40% zdechło, wyskoczył błąd, ale Kies zakomunikował, że mogę przperowadzić awaryjne przywracanie poprzedniej wersji + jakiś kod tej wersji złozony z kilku(nastu) znaków na zasadzie "kjlasuieemsjaks" czy coś :-) Przy odzyskiwaniu wysypywał się tak samo, komunikat to, że Kies napotkał błąd (ot - bez kodu błędu, szczegółów co nie halo etc.). Po 2-3 próbach odzyskania poprzedniej wersji, urządzenie przestało być widziane przez PC w ogóle (również w trybie serwisowym). Stało się cegłą. Ot.

E:
Jeśli nie robiłem tego przez Kies to skąd ten screen na kilka min przed zamieszczeniem mojego posta?

I skąd w ogóle założenie, że kłamię? Ściemniać to mógłbym w serwisie próbując coś na nich ugrać gdybym był winny awarii a ja się najzwyczajniej wk...wiłem bo miałem telefon kilka dni.

ziomiwan - Pon Kwi 11, 2011 21:53

Pojawiła się nowa wersja oprogramowania układowego.
Czyli aktualizacja BADA OS.

Skąd założenie? Ludzie często kłamią pisząc, że coś zrobili źle i niezgodnie z tym jak nakazał producent, dopiero jak się ich zacznie wałkować to okazuje się, że "bo ja myślałem", "bo ja chciałem".

Jeśli o Twój problem chodzi to wydaje mi się, że ma podłoże w zaśmieconym tudzież zawirusowanym komputerze który zakłócił przebieg aktualizacji.

Być może nie wszystko stracone. Podskocz do komisu/serwisu GSM i spytaj czy i za ile Ci to naprawią.
Możesz też spróbować oddać go na gwarancję, a jako powód podać błąd podczas aktualizacji oprogramowania układowego poprzez Samsung KIES.
Myślę, że uznają to i naprawią Ci telefon za darmo.

Spróbować możesz w 48h dostaniesz telefon z serwisu, maksymalnie myślę, że 72h.

http://www.ccsonline.pl/i...id=85&Itemid=89 tu zamówisz bezpłatnego kuriera, lub znajdziesz najbliższy serwis być może jest w Twoim mieście więc tam podejdziesz.

RastamanuPL - Sob Kwi 23, 2011 11:18

Serwis uwinął się w tym w kilka dni. Wymienili całą płytę główną, przyznając, że 'jest to problem w tych urządzeniach i czasem tak się dzieje'. Nie no, to spoko... Mogliby jakąś akcję serwisową przeprowadzić i wymienić wadliwe elementy a nie, że ja potem robię się czerwony ze złości, że mi padł telefon ;)
ziomiwan - Sob Kwi 23, 2011 20:09

Dlatego zanim zacznie się krzyczeć trzeba na spokojnie załatwić to naprawą gwarancyjną.
Cieszę się, że mogłem pomóc, oraz że udało się naprawić telefon.

RastamanuPL - Nie Kwi 24, 2011 00:09

Mea culpa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group