To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - jaki opertor w ofercie dla firm? czy warto?

warka - Pon Maj 10, 2010 14:42
Temat postu: jaki opertor w ofercie dla firm? czy warto?
Witam
zastanawiam sie nad wyborem taryfy dla firm (Abonament w wysokosci do 100 zl)
Zalezy mi na duzej ilosci minut w przystpnej cenie i telefonie z klawiatura qwerty.
Przyznam szczerze , ze jestem laikiem, mozecie doradzic jakiego operatora/ taryfe wybrac i dlaczego?

ziomiwan - Pon Maj 10, 2010 19:40

Myślę, że najlepszy będzie Plus, bądź Era, bo mają chyba najlepszą ofertę i dobre telefony z QWERTY np. BlackBerry który w segmencie telefonów biznesowych niema sobie równych.
warka - Wto Maj 11, 2010 12:33
Temat postu: jaki operator?
dzieki za podpowiedz. Jesli chodzi o telefony to czy mini n97 mozna zakwalifikowac pod telefon biznesowy? tez biore ten model pod uwage , jest za 1 zl w taryfach optymalnych orange
pytanie tylko czy te stawki sa konkurencyjne , albo czy mozna dobierac jakos pakiety?
http://www.orange.pl/port...ew_corpo_orange
ostatnio duzo wyszlo tych promocji, stad moje pytanie

ziomiwan - Śro Maj 12, 2010 18:25

W żadnym wypadku...
Jeśli telefon biznesowy to BlackBerry i nic innego, są najlepsze.

Ja nie podawałem Orange ze względu na słabą ofertę.

warka - Czw Maj 13, 2010 11:40
Temat postu: oferta dla firm?
hmm, a dlaczego oferta Orange jest kiepska i jaka mogl bys polecic ?
ziomiwan - Czw Maj 13, 2010 21:16

Plus i Era jeśli dobrze kojarzę na dniach ma dać nową ofertę dla firm. Więc może poczekaj kilka dni?
warka - Wto Maj 18, 2010 11:34
Temat postu: operatorzy