To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Telefony komórkowe, smartfony, akcesoria - jakie wybrać? - Szukam telefonu

azteq - Pią Lut 19, 2010 18:25
Temat postu: Szukam telefonu
Nie znam się za bardzo na telefonach wiec przedstawie jaki telefon bym chcial kupic:
-nie dotykowy (chyba że iphone)
-obsługuje jave tak naprawde na tym mi zależy najbardziej na grach.
-obsługuje 3GP
-Slot na karte pamieci
-nie samsung!!!
-czyta PDF
-MP3

Prosze o pomoc : )

darkgee - Pią Lut 19, 2010 18:52

Jeszcze jakbyś mógł podać kwotę, którą możesz przeznaczyć na zakup.
azteq - Pią Lut 19, 2010 19:34

Cena nie gra roli byle byłby dobry : P
ziomiwan - Pią Lut 19, 2010 22:38

Czyli rozumiem, że nawet 2tys zł mogą być??
Więc proponuję iPhone 3GS, co prawda javy chyba nie obsługuje, ale gry na iPhone są dużo lepsze niż te napisane w javie.

azteq - Pią Lut 19, 2010 22:50

Taa moga byc ale koniecznie z java i tymi co wyżej, itnieje taki?
darkgee - Sob Lut 20, 2010 11:17

Windows Mobile ma emulację javy oraz masz tez gry na WM. Ale z gier "telefonowych" nic nie pobije iPhone'a.
ardsdz - Sob Lut 20, 2010 12:12

Bo AppleOS to pierwszorzędna podóba wszystkich systemów; począwszy od Symbiana, przez WM aż do Androida. Tyl, że cwaniaki z Jabłuszka się postarali i zmajstrowali cudeńko. Nie ukrywajmy jednak, że choć połączyli najlepsze w jedno to i tak parę rzeczy i spaprali(brak emulatorów chociażby).
Coprawda nie jestem maniakiem gier telefonowych(choć i tak gram częściej na telefonie niż na komputerze, hehe), ale w takiego Assassin's Creed'a na IPhonie to bym sobie zaciął... nie, wróć. Zagrał, tną się Windowsy i emo!

ziomiwan - Nie Lut 21, 2010 16:24

Ale po co Ci kolego java?? Skoro Apple daje Ci lepszą możliwość niż java.