To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Operatorzy: T-Mobile, Plus GSM, Orange, PLAY - Zmiana planu taryfowego.

Admick - Wto Gru 29, 2009 15:36
Temat postu: Zmiana planu taryfowego.
Jak pisałem w innym temacie 5 grudnia 2009r. zawarłem umowę z siecią era. Po zalogowaniu do IBoa znalazłem opcję zmiany planu taryfowego. Proszę o wyjaśnienie na czym to polega.
Czy do bierzącego numeru telefonu dostanę wyższy abonament i nowy telefon. Czy to jest nowa ( druga) umowa. ?

W te sprawy jestem zielony i proszę o cierpliwe wytłumaczenie.

ziomiwan - Wto Gru 29, 2009 20:20

Zmiana planu taryfowego to zmiana planu. Ale zależy czy możesz go zmieniać podczas trwania umowy czy dopiero 2miesiące przed końcem. Nowego telefonu nie dostaniesz i o tym możesz zapomnieć.
Masz abonament jak rozumiem, a nie wiem czy w abonamencie jest możliwość zmiany planu taryfowego podczas trwania umowy na inny.

Admick - Wto Gru 29, 2009 21:37

ziomiwan napisał/a:
Zmiana planu taryfowego to zmiana planu. Ale zależy czy możesz go zmieniać podczas trwania umowy czy dopiero 2miesiące przed końcem. Nowego telefonu nie dostaniesz i o tym możesz zapomnieć.
Masz abonament jak rozumiem, a nie wiem czy w abonamencie jest możliwość zmiany planu taryfowego podczas trwania umowy na inny.


Mogę go zmienić podczas trwania umowy, ale umowa się przedłuży o 6 miesięcy. Jest to podwyższenie. z 20 zł/mc do 40 zł/mc. Większa ilość minut mnie nie interesuje. Pytałem ze względu czy bd mógł wziąć nowy telefon, ale z twojej wypowiedzi zrozumiałem, że nie.

ziomiwan - Wto Gru 29, 2009 23:14

Możesz spytać jeszcze w BOK Ery. Ale raczej nie dostaniesz nowego telefonu.
haloxavi - Pon Sty 04, 2010 13:40