To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Pozostałe marki telefonów - Sagem Hello Kitty - problem z kartą pamięci

g3or6e - Czw Kwi 23, 2009 20:08
Temat postu: Sagem Hello Kitty - problem z kartą pamięci
Witam - proszę odrazu o wyrozumiałość gdyż jestem laikiem w sprawach sagem'a
(użyłem opcjii szuka na forumj, szukałem w instukcjii telefonu oraz przez google) ale tak banalnego - jak mniemam - problemu nikt nie opisuje.


Mianowicie - przyszła do mnie dzis siostrzenica z prośba o zamontowanie jej karty pamieci 2 GB (kingston) w Sagem Hello Kitty. Karte włożyłem bez problemu - tak jakby nie działa - wiec przełożyłem do swojej noki 5300 i przes usb sformatowałem ją ( rada z instrukcjii sagema) - po formacie w moim telefonie karta smiga bez problemu.

Po przełożeniu do Sagem Hello Kitty - dalej chyba nie działa - bo wstyd sie przyznać ale nie wiem jak na 100% sprawdzić. W mojej noki wchodze na karte pamieci i przeglądam foldery w jak pod windowsem - moge tworzyc zmieniać i.t.p. A w Sagem Hello Kitty znalazłem jedynie opcje zmiany zapisu plikow np. muzyki - wybrałem wszytko aby zapisywał na karte. Ale przerzucając przez bluetooth pliki na niego po chwili pojawia sie komunikat ze za malło pamięci.Tak wiec pytam i prosze o pomoc:

1. jak sprwadzić czy karta działa w tym telefonie
2. jak explorować kate pamięci ( czy jest tylko ograniczone do wyboru zapisu na nia)
3. jeżeli nie działa - co może być problemem (np. czyżby wykrywał karty do 1GB)
4. Prosze o ogólne rady związane z korzystaniem z tego telefonu ( w szczególności mulitmediów i karty)


Za odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam wszytkich, którzy raczyli przeczytać chociaby ten post.

ziomiwan - Pią Kwi 24, 2009 00:04