To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
GSM, Telefony, Smartfony, Telekomunikacja, Internet - Forum
Forum telekomunikacyjne dotyczące tematów związanych z GSM, telefonią stacjonarną, Internetem, radiokomunikacją i szeroko rozumianą telekomunikacją.

Dostęp stały - Neostrada, kablówka i inne... - Umowa dotycząca internetu

edyrosta - Nie Mar 15, 2009 22:33
Temat postu: Umowa dotycząca internetu
Chciałam założyć internet bezprzewodowy. Jestem studentka i nigdzie nie pracuje, moim jedynym dochodem jest renta po rodzicach. Rentę będę otrzymywać do końca studiów. I moje pytanie to czy mogę założyć sobie taki internet? Czy renta jest wystarczającym zabezpieczeniem dla firmy internetowej ?
ziomiwan - Nie Mar 15, 2009 22:49

To już zależy tylko i wyłącznie od danego dostawcy internetu. Np. właściciel mojej sieci nie potrzebował żadnego zaświadczenia o jakichkolwiek dochodach, ale u niego nie mam umowy na żaden czas tj. w każdej chwili mogę zerwać umowę.
A renta myślę że byłaby i tak wystarczającym poręczeniem dochodów przy umowie np. na dwa lata o ile tyle jeszcze będą trwać studia.
Najlepiej spytać nawet emailem kilku dostawców takiego internetu o to i będziesz mieć pewność.
Pozdrawiam

gierek - Śro Kwi 08, 2009 17:53

Dokładnie, to wewnętrzna kwestia danego dostawcy netu. Brat ostatnio zakładał sobie orange free no i tam chcieli od niego dowód osobisty i jakiś dokument potwierdzający wiarygodność finansową (zdaje się mają na stronie wymienione dokumenty, które akceptują). On akurat pokazał wyciąg z konta, ale myślę, że w ich przypadku renta też mogłaby być. Jak jest w innych firmach to nie wiem, ale zgadzam się, że najlepiej podzwonić albo pomailować, żeby miec 100% pewności.
haloxavi - Pon Cze 29, 2009 10:43

Umowa o internet będzie na czas określony podobnie jak Twoja renta, umowa o internet musi się kończyć przed zakończeniem okresu przyznawania renty.
ziomiwan - Wto Cze 30, 2009 00:06

Cytat: